jobb, bio, hemfärd.

Idag har jag jobbat från 12.00... och kom hem typ nyss... det blir en lugn kväll..
ska upp halv fem imorrn så jag hinner duscha och sen åka och jobba frulle...
Jonnie och Tess kanske skulle komma förbi och se mitt jobb lagom tills jag slutar kl 13.00. sen ska vi åka på studiebesök.

På fredag har jag bokat in ett biobesök med Sofie, Liv och Anna. trevligt :) sen har jag ledig helg så blir väl lite shopping... mina kläder är ju snart "slut". ;)


Nästa fredag den 27:e på förmiddagen sätter jag mej i bilen och styr kosan mot seeelen :). stannar till söndag.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart ska vi på studiebesök någonstans? :)

2010-08-18 @ 00:21:39
URL: http://jsmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0