jobb, löpning.. - plattan.

Idag gick jag upp med tuppen för att hinna käka en stor portion gröt innan det var dags att ta T-banan till Thorildsplan. Jobbade förmiddag idag, imorrn är jag ledig, då ska jag åka till Farsta och inhandla lite grejer jag lagt undan.. och så kanske ett besök på löplabbet och införskaffa ett par nya dojor.

Med tanke på att det bara blev cirka 3 timmars sömn sammanlagt inatt tog jag en powernap precis. men nu jäklar ska jag ut och springa "min" slinga.... sen blir det plattan och lyssna på några välbekanta "gamla" kollegor ;).

Ses på stan. puss å kram Sara

Kommentarer
Postat av: Syster Estiban

Kul att du bloggar:)

Hoppas allt gar bra i stockholmo, ser fram emot att traffas pa syskondater till hosten

2010-08-12 @ 15:34:41
Postat av: Juicy Marmalade

Va kul att du redan har hittat din slinga Sara :D

Hoppas det kändes bra idag...du är bäst.

Saknar dig så mycket.

2010-08-12 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0