Känner mig iakttagen när jag käkar frulle.

Med lite sorg förstås kan jag konstatera att jag har en förkylning i kroppen.. vilket betyder ingen löpning över huvud taget, förrän jag är på topp igen... jag har gjort misstag förr att börja träna för tidigt... men jag har känt en sån glädje av att springa här och hade så gärna vilja anmäla mej till tjejmilen idag nu när det är sista anmälningsdag.. men en förkylning är ingen bra uppladdning och om jag anmäler mig kommer jag att stressa kroppen att bli frisk tills dess.... det går ju av stapeln den 5 september på djurgårn.. så det är ju inte sådär jättelångt kvar.... :/ hmm.. bara att bita i det sura äpplet....


hur som helst har jag fått prel. schema nu och även en nyckel.... ska boka in en tid för kontraktskrivning och sen kommer jag att tilldelas ett coffee card.... så man skulle kunna säga att det är på riktigt nu... ;)



käkar knäckemacka med kesella, lax och avokada och tar ett stort glas kaffe och har en allmänt skön morgon... vädret är lite halvgrått, men jag sitter här och njuter av lugnet (det jobbar två polacker utanför fönstret iofs ) och kan i godan ro gå till Tunnelbanan om en timme för att åka till Thorildsplan och E-house. Ses där på en latte inferno? ;)

Kommentarer
Postat av: Palmen! :)

Fan va gott det lät din macka Sara :D

Kul att det går så bra, att det är for real :D

Massa pussar!

2010-08-19 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0