kort visit.

Efter att ha haft tre "toppenintroveckor" i sthlm åkte jag hem till Transtrand i fredags för att träffa familj/vänner och hämta grejer :) Har fått avnjuta fantastiska middagar och haft det allmänt lugnt och skönt. På lördagskvällen blev det en liten grillfest för grannar till det blivande skotercentret... för att fjäska lite så att vi inte ska klaga på deras åkning gissningsvis. haha. :)

fick även träffa Josse, Angelica, Alex, Erica, Millan, Tobbe mfl. :)  man försöker ju träffa så många som möjligt.. men det går inte alltid att träffa alla man önskar. men det går fler tåg :)

Nu sitter jag för övrigt i bilen.. på väg tillbaka, jag körde hemifrån till Hofors.. nu är det Emma som sitter vid ratten, Joni får köra jobbbilen från Uppsala till Bagis. Vilken tur att vi alla ska åt samma håll och att det passar att åka samtidigt. Emma börjar ju skolan imorrn i Uppsala.. Jonas ska åka till Sundsvall vid 8tiden imorrnbitti. Själv lämnar jag Bagarmossen i 11-tiden och styr kosan mot Lindhagen.

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0