Lindhagensgatan

Min nya arbetsplats ligger numera på adressen Lindhagensgatan 120, och jag förvånar mej själv mer och mer hur duktig jag är på att hitta... kanske plockar jag fram mitt lokalsinne när jag faktiskt måste, när jag inte har någon att ta rygg på så att säga. Imorgon ska jag befinna mej där 07.00 för att jobba frukost. Jag ser fram emot det. Ny dag, nya möjligheter. Idag har jag annars haft en kanondag, när jag åkte från E-house mötte jag upp Jonnie och tess i Kungsträdgården, där var det nån tillställning, så vi satt i gräset och njöt av att inte behöva göra något.  PÅ eftermiddagen avverkade jag ett löppass i Gubbängen för att sedan sätta mig vid dukat bord och äta Kycklinggryta med gröncurrypasta, -  jag har det bra :), Efter en dusch och lite uppfräschning beslutade jag mej för att följa med Jonna en snabbis till en grillning 100 meter härifrån. hade högst tänkt vara där i en timme (med tanke på jobbtiden)... men tiden går fort när man har roligt..Plikten kallade dock nyligen med tanke på att morgondagens alarm står på 05.00.... annars hade jag nog kunnat sitta där långt in på småtimmarna.... 

hoppas dock på att kunna åka hem snart och hämta grejerna som jag "glömde" och ta en fika med människor som jag gillar där hemma.  Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0