Sunny days.

Gud va skönt att se lite sol igen, sist jag såg den var i början av juni innan jag hade börjat jobba på Millans och lågoch solade en vecka i sträck... annars har jag jobbat fram tills typ nu innan jag åkte hit eller så har det regnat hemma i Sälen. Men nu har jag alltså lyckats pricka in att vara ledig när solen skiner, men å andra sidan är jag inte i Sälen heller.. för där vill solen inte visa sig så ofta...

Jag har haft en kanondag idag som innehållit det mesta som en bra dag ska innehålla, mitt recept är; ´
God frukost, sol, en timmes löpning, dusch, kul jobb, trevligt restaurangbesök med trevliga människor...
Ganska "lättlagat" med andra ord.... jag längtar redan till imorrn ;)


Vad är ditt recept på en lyckad dag?

Kommentarer
Postat av: anna

det är kanonväder här hemma också nu :)

2010-08-15 @ 09:17:56
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/
Postat av: malin J.

mm solen skiner oftast i Sthlm;)

Men jag tror jag missat nått..du bor alltså i sthlm nu?va jobbar du me?;)



vi får styra upp något snart tycker jag;)



kram

2010-08-16 @ 06:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0