tjing.

idag har jag haft en långfrukost med barnen, sen åkte de in till stan och jag städade lite och sen gick jag ut och letade en bra runda.. vet inte om jag hittade nån bra, med tanke på att när jag väl skulle ut och springa var jag borta i två timmar... och jag sprang knappast "raka vägen".... hm.. vi får se hur det går nästa gång...:)

kvällen kom iaf fort och om en stund ska jag in till stan och se vad kvällen har att erbjuda :)


Imorrn ska jag till Ikea och shoppa lite.. sen är det jobb Måndag-Torsdag. Hemfärd fredag förmiddag, ska bli kul att komma hem en sväng faktiskt. Kanske blir det Gustav eller experium nån kväll ;)



Puss å kram Sissela. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0