Går tiden snabbare i Stockholm?

En månad har gått sen jag lämnade sälen... jobbet drog igång direkt så allt har bara rullat på.
Jag har bara jobbat 3,5 veckor iofs, men känns varje morgon när jag åker till jobbet som att jag inte gjort något annat detta år... så visst skaffar man sig nya rutiner ganska snabbt. Jobba mig uppåt kunde jag också göra snabbare än jag trott..  blev idag erbjuden andremanstjänsten ("vice platschef") för Lindhagen... :) ... det går bra nu, och snabbt :P
Problemet är att jag vet ju inte om det blir plugg i Januari eller Augusti så man vill inte binda upp sig på för mycket så dom tror jag är "fast" ( men vill ju samtidigt inte utge mig för att va "på språng")... för utbildningar får man dessvärre inte reda på om man kommit in på förrän tiden är väldigt knapp.. och då måste jag ju kunna fatta snabba beslut.... ;)


Kommentarer
Postat av: Lindie

Klart det går snabbt, dem vill väl inte mista en sådan pärla som dig! Du är grym! Får komma ner och hälsa på nån helg, vill ju se ditt jobb m.m..

2010-09-10 @ 13:47:38
URL: http://Lindie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0